Går igenom barnens bebiskläder som jag lov...

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 15:00:42 | I kategori: Allmänt


img_3377 (MMS)

Går igenom barnens bebiskläder som jag lovat en vän att få köpa men jag kan inte sälja det, det tar emot så hårt! Och ledsen blir jag.. Vart tog tiden vägen? Tog jag verkligen vara på den? Varför glömmer man så lätt? Det känns som det var igår jag och Daniel låg på BB och bara tittade i evigheter, på våran vackra lilla lilla Thelise!  Nu är det en tjej på snart 2 år med skinn på näsan som verkligen vet vad hon vill och munnen går i ett. Nya ord, meningar och sånger varje dag! Mammas(och pappas givetvis) fina prinsessa. Mycket har hänt sen dess och saker har förändrats men kärleken till ens barn är något som växer för varje dag som går. För mina barn kan jag döda, gå genom eld och över berg, blablablaaaa. Ha en bra dag!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0