Psykiatrin

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 20:20:57 | I kategori: Allmänt


Imorgon får William haka på med till skolan, han har sån hosta så dagis orkar han inte med! Får se om jag kan stanna hela dagen eller får gå efter halva, de beror helt på vad W orkar och inte.:) Men jag känner att jag inte får missa lektionen då jag missade förra veckan då William gipsades.

Ser jätte mycket framemot psykiatrin, ska bli mycket spännande att få lära sig mer om knäppisar. Hee hee skämtosido även fast var och varannan verkar lida av det ena och de tredje! Utan vetskap kan man inte uttala sig så det ska bli roligt att lära sig massa nytt! Det är överlag en väldigt intressant kurs!:)

Annars har flytten gått bra, alla börjar vänja sig vid de som hänt och det känns skönt att alla är samlade!:) Lek och stoj, leksaker överallt, mycket plock och fix men sånt får man stå ut med. Man får så mycket tillbaka!:)

Ha en bra kväll! Puss på er fina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0