Sovmorgon

Publicerat: 2012-01-02 Kl: 12:26:48 | I kategori: Allmänt


Är det normalt att sova till 10:15 när man har två små barn? Ha ha det var precis vad jag gjorde idag!:) 10:15 kom William in och sa "mamma, nu vill vi se på tv". Inte för att jag tror dem vaknade före 9:30 men ändå, vilken lyx!

Nu ska vi äta brunch! Nybakade ciabatta bröd med havssalt smör och ost, såå jäkla gott! Sen ska vi traska ner till polisstationen och förhoppningsvis få ett slut på det här!

Hämtade ut mitt paket från Nelly också med klänningarna jag klickade hem på mellandagsrean. Super fina så jag hoppas dem sitter bra!:)

Puss på alla fina! Ni ska veta vad era fina kommentarer värmer.:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh va nice! Själv vaknade jag 40 minuter innan lilltjejen, normalt burkar man ju bli väckt, men hon sov sött till 09:30, så jag ska väl inte klaga direkt.. :-)

2012-01-02 @ 13:28:57
Postat av: Sara

Att sätta ner foten är det enda sättet att få stopp på avundsjuka påhopp och påhitt för den delen. Du är starkare gumman, de vet du, ingen kan trampa på dig!

2012-01-02 @ 16:57:26
Postat av: Anonym

Men varför måste du gå till polisen, vad har hänt?:(:/... Hoppas allt går bra!:) för barnen skull också....

2012-01-02 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0