Städa tills du dör!

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 19:20:18 | I kategori: Allmänt


Ungefär så har det känts idag! Tur Sandra hjälpt mig!!:) Men än är det inte färdigt på långa vägar och hemma väntar säng skruvning och upplockning, weeey! Men vad skönt det kommer vara när det är klart! :)

Ska plocka lite till sen ska jag åka hem och försöka hinna mysa lite innan det är dags att ta tag i kartonger. Mina barn är hos mamma inatt men imorgon blir deras första natt. Ska bli spännande! Hemma i huset finns de andra två eller tre underbaringarna!:)

Min rygg är trasig, det är bara att konstatera. Efter jobb i restaurang i mååånga år och nu jobb inom vården sätter verkligen sina spår. Det går ont att stå, ont att sitta och även ont att ligga! Och denna satans högerarm som domnar och sticker hela tiden. Jag vaknade två gånger inatt och hade så ont, så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men det är bara att blunda, härda ut och försöka somna om. Fy fan. Jag undrar vad felet är. Men imorgon ska jag boka tid på vårdcentralen, det första jag gör!

Ja! Jag vet och har läst men jag kan bara garva, va ska jag annars göra? Det är komik mixat med lögn! Det flesta vet det så jag pallar inte "stå till svars". Never. Ät min skit istället!

Hoppas ni får en bra kväll!:) Ni får en bild på en tös som sover sött! Hon har nu sovit flera veckor utan att vakna på natten, hoppas de håller sig i huset men det lär de inte göra, konstigt vore det isf!

PUSS!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0