God morning😜

Publicerat: 2012-07-24 Kl: 06:40:28 | I kategori:


IgÄr skall jag tala om för er att jag var sÄ trött sÄ trött, har nog aldrig varit sÄ trött i hela mitt liv och jag vet inte varför. Hade sovit bra hela natten och sÄ, förutom febern som kommer och gÄr. Men vid 5 tiden var det sÄ olidligt att jag inte ens kunde kontrollera ögonen kÀndes det som, jag somnade tillomed nÀr vi satt och prata. Men som tur var kunde jag lÀgga mig ca 15 min och efter de kÀndes det mycket bÀttre men det var en obehaglig kÀnsla mÄste jag sÀga!

Jag Àr vÀldigt vÀldigt sÀllan sjuk. Senaste Ären har det varit magsjuka frÄn dagis, urinvÀgsinfektion och nÄgon smÄ förkylning. Men nÀr jag vÀl bli sjuk sÄ blir jag tvÀrdöd.. Peppar peppar att jag hÄller mig frisk nu nÀr mÄnga runt omkring blivit dunder förkylda. Men som sagt har jag har feber till och frÄn nu i 2 dagar men just nu Àr det lugnt.:)

Det ska tydligen bli kanonvÀder idag sÄ efter kortpasset ska jag skynda mig att hÀmta kidsen sÄ vi kan dra och bada!:) MÄ gott!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0