Jobb

Publicerat: 2012-07-29 Kl: 10:17:38 | I kategori:


Ja i helgen har man fått ihop bra många timmar.. Men även hunnit med bio igen ha ha. Vi såg Batman, vet inte om den var så bra som många sagt men den var inte heller som jag förväntade mig men dålig var den inte! Mysigt var det iallafall|.:)

Igår efter jobbet var det lugna puckar, gjorde ett försök att se en film men i vanlig ordning somnade jag.☺ Var enda gång jag somnat på soffan tidigt och vaknar för att gå till sängen är jag sååå trött, förstår inte. Men jag är som en zombi, kan knappt prata. Höll på att ställa larmet i tio min innan de vart bra, somnade sittandes där imellan. Aja, det är komiskt för den som får skådar det.😉

Nu är det jobb till 12 sen får jag vila 4 timmar sen jobb till 21, löööv it.....

Från igår innan jobbet, nyvaken och jävlig! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0