what i?

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 21:33:33 | I kategori: Allmänt


Ja.. Ja tänk om man visste när detta elände tar slut.. Tänk om ens familj och nära&kära föralltid har god hälsa..tänk om man kunde stanna tiden och se sina barn växa upp i låååångsam takt...tänk om man var ekonomiskt oberoende...tänk om man hade sin livs kärlek bredvid sig...tänk om man visste att man skulle leva lyckligt resten av livet.. Tänk om man kunde få bli kvitt depressionen.. Tänk om jag någon dag kommer att få hitta "den" och leva ett liv jag alltid drömt om.. Allt detta är TÄNK OM, vad behöver man göra för att verkligen förtjäna detta??



-



Återigen när man väl sitter här och vill skriva något så kommer jag inte på nå intressant..Jag har så mycket jag egentligen vill berätta,skriva mm men när de har gått flera dagar efter händelsen så känns det som att det är för sent. Ja jag skall inte snöa in mig på något, jag lovar!;) ha ha ha!

Ni läsare är snälla ni som stannar kvar fast jag är dålig på att uppdatera!:)



Iofs brukar det ju automatiskt bli mindre bloggning på sommaren och här kommer det även bero på mitt månde. Jag vet inte om jag vill skriva så mycke om mitt mående hät men jag kanske ändrar mig någon gång :)



PUSS OCH KRAM ses på st..nej, jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0