Yes, där satt den!

Publicerat: 2012-07-05 Kl: 20:40:02 | I kategori: Allmänt


Urinvägsinfektion och det toppas med feber..härligt!

Har trots de haft en jätte bra dag! Efter jobbet drog jag och barnen till nackstabadet. Där var Jen och en stund senare kom Linda! Vi badade i 2 timmar sen när vi höll på att packa ihop bjöd Jen med oss på middag. Vi åt kyckling, kött och potatissallad ute i lekparken. Massa surr och lek och satan så god mat hon bjöd på!:)

Jag längtar lite till nästa sommar då ungarna kan bada själva så man får sola lite! Nu måste man vara i vattnet hela tiden. Jag som älskar att ligga och sola men det får man göra när man blir gammnucka, ha ha!

Imorgon ska jag jobba 7-15 men sitter febern i så går det inte. Håller tummar och tår för att den lägger sig. Behöver kanske inte nämna hur det känns när man kissar. Vika sig dubbelt för några droppar och det värsta är att jag är kissnödig hela tiden men det kommer bara lite lite och svider som knivar! Andra gången i mitt liv som jag har urinvägsunfektion och jag som hade för mig att det var något man fick på vintern?

Aja, nu ska gotta fram och filmen slås på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0