Fotboll

Publicerat: 2012-06-11 Kl: 21:21:54 | I kategori: Allmänt


Fotboll är inte min starka grej här i livet men nu när Svergie spelar kan jag glutta lite, såg ju att Zlatan var med! Ha ha ha, ja du ser vad jag kan.:) Jag lär somna ifrån, som vanligt.. Men jag ska försöka att vara ett moraliststöd innan de inträffar!

Jag hoppas också att jag ska kunna sova inatt! Jag låg igår fram till 02:00 innan jag somnade riktigt. Det var jätte längesen jag hade problem med att somna in. Jag somnade några gånger och vaknar av ett jätte ryck i kroppen som jag samtidigt blir rädd för. Vanligtvis håller man på att somna in när man ligger och rycker till sådär.

Så gick jag upp och tog en macka och tänkte "jag blir alltid trött när jag är mätt!" men bara för att det är sent och jag vill sova så blir jag pigg istället! Och sen upprepade jag det ett x antal gånger innan jag till slut somnade. Ja nu fick ni min nattrapport! Ha ha men till saken, jag hoppas inte att jag ska ligga o tänka och fundera ikväll utan få sova!

Så hoppas jag att ni får en god natt sömn! Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0