Jobb, bad och mys

Publicerat: 2012-06-15 Kl: 20:06:32 | I kategori: Allmänt


Ibland förvånar mina barn mig väldigt mycket måste jag säga.. Jag fick väcka dem vid 05:00 imorse. Tänkte att det var smartare att väcka dem lite tidigare så det hann dra sig och ligga i soffan en stund. Ingen stress alls utan morgonen gick i en bra takt.:)

Jag jobbade idag så det vart dagis från 6:15-15:30. På vägen hem såg jag att nacksta badet hade premiär-öppning så jag mötte upp Jen en sväng och bestämde att barnen skulle få bada. Det var lite blåsigt och kyligt när solen gick i moln men som tur var varade det i ca 20 min sen kom solen och det vart jätte härligt väder!:)

Men då förstår ni att barnen var trött och hungriga när jag hämtade dem. De badade och stojade i 2 timmar. Även fast de var trötta och hungriga(två korv med bröd är väl ingen jätte middag) så var det inte ett bråk, tjafs och framförallt inget gnäll! De skötte sig utmärkt, jag blir imponerad!

William somnade sittandes i soffan för ca 1 timma sen. Har aldrig hänt men idag hände det, ha ha. Men jag förstår han. Dagis hade gått till skogen och varit där större delen av dagen, plus massa lek ute och bad. Men han kämpar på!:)

Nu sover barnen och jag avrundar kvällen med ett glas "vuxendricka" och fint sällskap, kan inte bli bättre. Jag njuter och myser!

Hoppas ni får en härlig helg med massa sol, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0