Mysig dag:)

Publicerat: 2012-06-17 Kl: 19:57:22 | I kategori: Allmänt


Idag har vi haft en kanon dag. Vi drog oss och myste fram till 10 innan vi klev upp. Åt frukost, klädde på oss sen begav vi oss till skogen. Mycket uppskattat av barnen och det är så fint i skogen här uppe. Det är bra stigar och ganska lättgått om man går med små barn.

De plockade ihop saker som kottar, stenar, pinnar mm som de har målat nu efter middag och bad.

Nu ska jag slänga mig raklång i soffan och ligga där! Ha ha intressant värre..

Imorgon är det jobb. Jobbar kvällen så det blir Jensan som tar barnen. Jag har sån tur som har en fin familj som hjälper till så jag kan jobba i sommar!:)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0