Work!

Publicerat: 2012-06-14 Kl: 20:51:14 | I kategori: Allmänt


Gud vad det är guld värt att få skjuts hem när man jobbar kväll. Slipper sitta på bussen. Som jag annars gillar men man vill ju komma hem snabbt, speciellt när man börjar 7 imorgonbitti. Och för ovanlighetens skull var det problem när jag kom, skulle egentligen inte jobba men tur jag var här, de behövdes!

Helgen är fullspäckad nu, aktivitet norra berget, äventyrsparken och begravning står på schemat. Eventuellt furuvik på lördag, får se vädret mm. Och eventuellt (även de, haha) får jag främmande imorgon som stannar och sällskapar hela helgen!:)

Nu ska jag svira om och åka hem! Må gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0