Pappa Danel!

Publicerat: 2012-03-29 Kl: 21:34:11 | I kategori: Allmänt


Thelise har varit helt paralyserad hela em/kvällen. "min pappa, min pappa" är det hon säger hela tiden. Och dem båda vart givetvis super glada då han klev ur bussen.:)

Nu sover de små och jag slö-tittar på tvn. Ska snart lägga mig jag med!

Får se om jag fortsätter blogga, är inte lika roligt som förr. Kanske för att livet inte alltid blir som man tänkt eller önskat så kan man inte dela med sig av det så här öppet. Har märkt att jag slänger mig in i saker som jag sen efter ett tag känner att jag egentligen inte ville. Då får man stå med skägget i brevlådan men så är det, man lär sig alltid någonting!:)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du börjat blogga igen, har verkligen saknat din blogg !!



Måste få säga att jag tycker att det är tråkigt att du och D inte fortsatte, ni passade så bra ihop. Lite som handen i handsken, kram !!

2012-03-29 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0