Idag har det varit riktigt fint väder emel...

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 21:12:28 | I kategori: Allmänt


img_2707 (MMS)

Idag har det varit riktigt fint väder emellanåt! Barnen har varit på väldigt gott humör idag.:) Vi har varit ute sen jag hämtade dem på dagis. Sprang upp och värmde potatisbullar som de sedan åt i lekparken. Kom in vid 19.30, bad, kvällsfika sen somnade dem ovaggat! Och jag har spenderat hela dagen på sjukhuset pga ryggen, kan inte med ord beskriva smärtan. Vart är avlastningen när man behöver den?? Just ja, jag har ju ingen:) Barnen sover sött och jag ska sätta igång och rensa garderoberna! Hoppas att ni haft en lika fin dag i solen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor ni kvar i nacksta? :-)

2012-05-16 @ 10:28:35
Postat av: Jessan

Undrar samma sak?

2012-05-17 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0