Livet

Publicerat: 2012-05-16 Kl: 20:44:32 | I kategori: Allmänt


Livet är så otroligt skört, man tänker allt för sällan på det. Det är först när det händer något som man verkligen känner hur snabbt ett liv kan släckas. Man måste verkligen ta hand om varje dag i sitt liv och en sån här händelse får en att börja tänka. Tänka på allt man gjort fel och slösat bort/inte tagit hand om. Misstag och fel, tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Vad annorlunda jag hade gjort för att vårda det jag en gång hade. Tiden har gått så fort. Jag hade min dröm serverad i handen men tog inte hand om det, det kommer gräma mig hela livet. Men man får inte fastna, det är aldrig försent för nånting!

Det är fruktansvärt det som hänt och väldigt många är i sorg. En otroligt fin och omtyckt person har lämnat oss.. Det är kanske hemskt att säga men det hade varit "lättare" om vi inte tagit upp kontakten igen, jag har svårt att förstå vad som gick fel och tänker hela tiden "tänk om". Gick det att förhindra om man agerat annorlunda? Jag själv hade inte kunnat påverka det men andra. Jag kan fortfarande inte tro det fullt ut, inte ens när jag pratade med föräldern i fråga. En barndoms vän är borta, en person som satt spår i allas liv på olika sätt. Ja jag hoppas du finner frid och att din familj på något sätt kan ta sig igenom sorgen! Du är älskad om än saknad, av väldigt många..

-

Imorgon är det en röd dag vilket innebär att dagis är stängt. Vi ska köra en heldag på norra trots väder. Grilla korv, leka och Williams favorit, smyga runt i skogen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0