Morsdag

Publicerat: 2012-05-29 Kl: 13:13:42 | I kategori: Allmänt


Jag är nog en bra mamma trots allt med tanke på att jag fick två presenter och en bukett blommor i söndags.:)

Helgen höll sina förväntningar, haft det jätte mysigt! Underbart väder, film, mys, himlabadet, äventyrsparken, god mat, bra sällskap. Kunde med andra ord inte bli bättre.:)

I söndags hämtade jag barnen efter en snabb visit på sjukhuset och glada vart dem! Det är ju så sällan dem är borta så de blir överlyckliga så vi ses igen men lika snabbt sätter syskongnabbet igång.;)

Nu ska jag jobba vidare sen hämta kidsen! Ser framemot morgondag för då ska vi på Ikea, alltid roligt med nya saker till hemmet!:)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0