Pjuuuu

Publicerat: 2012-05-06 Kl: 21:20:15 | I kategori: Allmänt


Jag känner mig totalt utmattad, fysiskt och psykiskt! Har haft en kanonhelg och jag har fått tänka på annat, ha ha ja vad säger man?

Idag drog vi med kidsen på vår-mässan. Ja dem lekte i hoppborgen, träffa mumin, fika, kika på dansuppvisning mm. Även fast inget var överdrivet ansträngande kände jag mig överkörd efteråt. Höll på somna flera ggr på bussen hemåt. Men det är väl alla dessa nätter med för lite sömn som tar ut sin rätt kan jag tänka mig.

Så ikväll blir det en väldigt lugn och stillsam kväll. Imorgon väntar allvaret och jag ska förena jobb med annat positivt slit och fix. Jag måste bara rappa på lite känner jag!

Barnen sover sött sedan 1,5 h tillbaka och jag känner att det är min tur att skalla kudden alldeles strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0