Tjooohooo

Publicerat: 2012-05-08 Kl: 23:23:54 | I kategori: Allmänt


Just nu ligger jag bara i soffan och njuter. Tv är avstängd och det är alldeles tyst..


Här går det undan, hade jag lust att skriva. Kanske inte riktigt sanningen men det går framåt.

Jag är en ordnings-människa i vanliga fall, dvs jag har koll på papper mm men nu senaste tiden har jag haft noll koll.. Måste verkligen sätta mig ner och kolla igenom och strukturera mina papir!

Imorgon skulle jag ha jobbat kväll men lilleman är sjuk och skall stanna hemma med mig. Det blir mysigt. Vi ska dona och fixa, mysa och spela tv-spel och ja sänt därnt' ni vet!:)


when you have a lie, you have to maintain it .. otherwise it does not keep in the long run.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0