Vakum

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 10:12:36 | I kategori: Allmänt


Jag är i ett vakum just nu känns det som. Har massa saker jag bör ta tag i men jag orkar inte. Jag kommer mig inte för helt enkelt. Men ihelgen måste jag börja ta tag i det.

Nu ska jag på möte. Egentligen skulle det vara i onsdags men hon kunde inte då så det vart uppskjutet tills idag. Kanske mycket därför jag inte orkar ta tag i det för jag vet inte exakt hur det blir. Svårt att förstå när jag pratar i gåtor.;)

-

Men annars är det helt okej i tillvaron. Grabbarna är här och i helgen blir det fest! Inte fy skam att sova på hotell!:)

Man måste alltid komma ihåg att det blir bättre! Man får inte gräva ner sig. Alla har vi svackor men man kommer alltid upp en aning starkare!

-

And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back..


Kommentarer
Postat av: angelica

Allt blir alltid bättre & man lite starkare för varje motgång :) inget är omöjligt, Der omöjliga tar bara lite längre tid :) styrkekram till dig

2012-05-04 @ 10:33:21
Postat av: Anna Hernandez

Ewe, jag tycker att du är riktigt stark! Va inte så hård mot dig själv. Jag är säker på att oavsett vilka motgångar du möter här i livet så kommer du klara dem!

2012-05-04 @ 10:38:33
Postat av: Anonym

Du är jätte stark Evelina du klarar allt!!:):) lägg inte ner bloggen, är sååååååå roligt att läsa den!:D:D:):) vad är du med för killar ifrån Sthlm?:)=):D

hälsa barnen<3<3<3<3<3 ge dem maaaaassssa kramar ifrån mig!:):)

2012-05-04 @ 17:52:40
Postat av: Linnea

Du är stark min vän, du ser att fler än jag tycker de! Sug åt dig av det också, låt det inte bara studsa tillbaka! Kraaaaam på finaste du!

2012-05-04 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0