Vad gör jag vaken?

Publicerat: 2012-09-17 Kl: 02:11:20 | I kategori:


Jag som alltid sover vid 21.00 annars nu kan jag inte somna. Kanske beror det på min monster sovmorgon? Sov till ca 12, ha ha ha.

Jag ligger och funderar..funderar på falska människor. Ja, för det är ingen nyhet att någon försöker "förstöra" mitt liv. Dels funderar jag på varför man är så feg att man inte kan stå för vad man tycker och framför allt GÖR! Fast åandra sidan hade personen ifråga rent mjöl i sin egen påse hade den inte behövt varit anonym.

Jag kan fundera i evigheter på dessa energitjuvar men till ingen nytta. Men just nu känner jag att jag behöver få vräka ur mig skiten! Många vet hur mitt liv ser ut. Att jag är ensam med 2 barn, dem båda i en mycket "jobbig" och krävande ålder. Och det kanske inte verkar som så men det är mycket jobb/känslor/funderingar kring W och hans funktionshinder.
Ni vet ju, eller VET, ni är iaf medveten om vilket slit det är. Ensamstående, ett hem och ett arbete att sköta mm. Varför vill man sabba? Vad har jag som gör andra så j*vla avundsjuka att de sjunker till denna nivå? Men det gick inte som du ville, tyvärr. Jag bevisade sanningen än en gång.:)

-

Och dessa nät-hatare, det tar heller aldrig slut. Just jag är inte drabbad men en blogg(den enda) jag läser är utsatt för trakasserier. Hade tänkt länka den men i ett "gladare" inlägg för det är en stark och sorglig blogg, där en familj förlorat ett av sina barn. Och nu ska hon bli trakasserat? Vart fan är världen på väg?

När slutade(rättare sagt: har de nånsin varit så?)folk gå fram till varandra och talat om vad man tycker och tänker? Sagt att "vi kan försöka lösa problemet tillsammans"? Jag äger varken pistol, svart bälte i karate eller bits. Men som ovan nämnt, har man ryggen fri är det inga problem att göra så. Men det har bevisligen inte en person som beter sig på de sättet!

Nu känner jag tröttheten komma över mig så jag ska försöka sova! Upp tidigt med kidsen på dagis/skola sen ett "spännande" möte efter kursen, så håll tummar och tår! Skulle bli överlycklig om jag får positiva besked!:) Sen vill jag ha lite fler åsikter när det gäller nappar/tuttar, vet att många föräldrar läser detta!

Må gott och sluta hata och förstör, lägg den energin på något roligare!:)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är just dom personerna man ska skita fullständigt i!!! Har man något att säga någonting kan man göra det face to face! Och har man "rent mjöl i påsen" kan man ha åsikter om saker och ting!
Du vet vad du gör hela dagarna och vilket jobb du gör, till skillnad från många andra som har hjälp till höger och vänster och det ska räcka för dig! Men jag förstår att det är tråkigt att vara en "slagpåse"! Keep up gumman!

2012-09-17 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0