hallå lördag!

Publicerat: 2013-04-27 Kl: 11:25:13 | I kategori:


Jobben rasslar in och jag vart väckt vid sju för RoP ringde, lovley. Sju lixom.. Men jag kunde sova om tills trollen vaknade. Men hur som så kan jag inte jobba när tösen är sjuk, vill inte ha henne hos någon barnvakt för då ska hon vara med mami!

Det är så roligt att bara sitta och lyssna på två treåringar som pratar, tillomed William sitter och skrattar :) haha!

Vi ska ge oss ut på en PW snart så barnen får någon luft iaf :) Älskar mina nya träningsskor, det är precis som att gå på moln!

-

Igår kväll fastnade jag i telefonen med en gammal vän som ringde i över 2,5 h. Fan det var riktigt roligt och vi skrattade och surrade om vartannat.

Det blir ju lätt lite 'skit prat' när man inte hörts på ett tag, inget elakt om någon annan utan helt enkelt 'vad som har hänt' osv. Men det var en sak fick mig att garva högt samtidigt som jag vart lite nedstämd och tyckte att det var tragiskt. En period efter att jag gjort mina bröst var det en viss tjej som kallade mig bimbo, slampa, plastig osv osv.(minns inte allt). Men vem tror ni har skaffat bröst nu då? Ha ha ja det är ju som många säger vad det gäller elaka kommentarer osv, avundsjuka!! Så det där berodde i botten på avundsjuka, att jag hade gjort något som hon så gärna ville göra. Det kan tycker är tragiskt och de som gör mig ledsen är att en del människor måste vara fruktansvärt elak istället för stt erkänna att man skulle göra det eller ha si eller så.

-

Nä nog om det. Denna blogg är till för mig och mina barn men var tvungen att hosta lite.

Nu ska vi ut på promenad. Hoppas att ni mår bra och tar hand om varandra. Ta heller ingen skit, varken från idioter eller för andras misär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0