time for work!

Publicerat: 2013-04-15 Kl: 11:42:52 | I kategori:


Det är så jävla självklart att bussen skall vara försenad när jag har bråttom.. Jag har nu väntat i 20 minuter och eftersom min vårjacka är borta?! Med all säkerhet stulen från Lindgården så är det så förbannad varmt, svettas som en häst.

Jag ville såklart vara i tid första dagen på nya stället men nää, i denna takt lär jag bli försenad. Pinsamt!!! Men jag har en fantastisk chef så det är nog ingen fara, det handlar trots allt bara om några minuter.

Jag är, som vanligt när man börjar på ett nytt ställe lite nervös. Även fast jag kan allt utan och innan, förutom deras lokaler och deras 'rutiner' och givetvis vårdtagarna. Så haha, summasumering så var det inte så mycket jag kände till ;-)

-

Vi har haft en mysig och lugn helg som avslutades med middag på frälsis. Det är så härligt att vara där, goa fina människor och barnen leker tillsammans i 'lekhörnan'. William är praktiskt taget uppväxt där. När han var liten var vi där näst intill veckans alla dagar, förutom helgen. Men sen lade dem ner verksamheten ett tag när T var i den åldern. Och på BVC fick man bara gå på öppnaförskolan/mammagruppen med ett barn. Löjligt, eller hur?

Nu ska jag byta buss. Hoppas ni har det bra idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0