Jag undrar

Publicerat: 2013-08-03 Kl: 18:14:43 | I kategori: Allmänt


Varför folk inte kan glädjas åt andra istället för att försöka trycka ner dem ännu djupare? Dem som kommit upp till ytan igen dom ska man försöka lura ner, varför? Vad är det för fel på er människor?!

Jag glädjs hellre åt en person som jag inte ens är vän med längre eller har tappat kontakten med etc än att försöka baktala eller hugga någon i ryggen. Vad skulle jag tjäna på det? Heller att jag peppar den personen och försöker hjälpa om jag kan. Är inte de det bästa? Nä spring och sprid rykten och skit istället om de som har det svårast, mycket smartare, ärthjärnor!

-

Och jag är blind, dumsnäll och naiv. Jag måste sluta med det med de är inte så lätt. Jag vill gärna tro och tycka det bästa om nya människor jag träffar men 50% är ju bara skit eller ute efter något.

Jävla skit dag vart det här nu när barnen åkte på konserten med mamma. Så dom slipper mitt dåliga humör och får se Sean banan och yohio istället :)

Piss och skit på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0