Selånger

Publicerat: 2013-08-17 Kl: 12:54:17 | I kategori: Allmänt


Det kan bara ha varit jag i hela stan som missat att det är selånger ihelgen, som alltid helgen innan löning :) Tänk om dem kunde flytta fram det en helg vad pengar stället skulle tjäna. Men inte ens igår när jag grattade Emma på födelsedagen tänkte jag på de utan mamma nämnde det sent igår och då slog det mig, ahapp. Då får man helt enkelt göra det bästa utav saken även fast jag VET att barnen inte behöver gå på ALLT som händer så får jag dåligt samvete om vi inte åker dit.

Själv grejen är ju att William samlat på glas statyer sedan han var typ två år, så han brukar få köpa några sånna. Sen ponnyridningen är ju obligatorisk och jag har lovat W en ny drömfångare för den han har nu har han ju haft i två år. Jag själv hittar aldrig något vettigt, inte ens strumpor längre.. Men man träffar allt ett eller ett annat känt ansikte :)

Ses där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0