hello my friends

Publicerat: 2013-02-19 Kl: 10:18:11 | I kategori: Allmänt


Är jag en bra eller mycket bra bloggare? Vad tycker ni? haha skämtåsido men jag är inte så duktig på att uppdatera här..
 
MEN det är så mycket som händer. Studierna är i full gång och jobbet detsamma. Fast jag måste tänka tänka tänka på att jag inte får göra som förra gången, dvs jobba för mycket så skolan hamnar i bakgrunden och ångesten bokstavligt talat äter upp mig. Nej nej, jag ska fortsätta att ströjobba bara!
 
Annars lever vi inte som vi lär men vi lever väl. Barnen frodas och gror. Jag har klippt lugg på min minsta prinsessa och hon vart såå söt. Menwhats up with hår och utseende? Jag minns första gången jag klippte William, han såg direkt 2 år äldre ut. Men hur som helst, på tal om hår. Thelise (förmodar jag efter som det inte kan vara någon annan om inte W kliver upp) har börjar tvinna sig i håret när hon sover. Men hon verkar inte medveten om det för när jag frågade imorse om hon kunde visa då tittade hon på mig som om jag var en idiot ungefär. Jag hoppas hon slutar med det eller lär sig byta ställe för det blir som små tunna dreads.. Har hittills klippt bort tre stycken och det tycker jag räcker, annars blir det kala fläckar i huvudet på hon snart.
 
Och William står just nu och väntar på en plats på en ny skola. St olof är under all kritik och jag skulle inte uttala mig om jag inte hade underlag för det. Det beror säkert inte på skolan tycker ni men min omtänksamma,snälla, tillbakadragna, fina, lugna killen är borta. Han är förbytt med en kaxig, uppkäftig, otrevlig och elak kille. Visst som lärarna säger "alla barn förändras och har det jobbigt i 6-års ålder" jo det har dem möjligvis rätt i men att kalla mamma sånna ord och "hota" sin syster på det sätt han gör handlar inte om att det är någon 6-års förändring. Det är helt enkelt för mycket barn och för lite personal. Sen är det FÖR många barn som har speciella behov och då menar jag även dem som har dolda behov. Nä usch och fy för värdelös skola, den hade dem kunna lagt ner och haft kvar nacksta skolan..
 
Ja och mamman mår bra, förutom att hon är lite stressad. Jag måååååste ta upp träningen igen!! Förstår inte varför det sitter fast?!? Jaja på fredag ska jag skriva in mig igen.
 
NU ska jag fortsätta plugga nervsystemet. Det känns som jag gjort detta en gång förut, ha ha.
 
Och alla mina kära läsare där ute, tänk på att det andra människor gör har du inte med att göra. Så länge ingen far illa har man ingen rätt att lägga sig i, anta eller gissa sig till saker, prata om sånt man inte vet något om eller sånt som bara är tomprat. Alla hatar skit snack, ta död på snacket genom att vara ointresserad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast barnen måste ju fara illa av att deras pappa är knarkare. Han skriver ju massa skit på insta och lägger upp bilder, så de är ju knappast skitsnack..

Svar: Ja men vad fan ska jag göra åt det förutom att hålla han borta när han är påverkad??? Han bor i samma stad och dom börr få heja på varandra när dom ses. Eller vad tycker du att jag ska göra? Skjuta han?
evelina

2013-02-22 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0