fel stavning delux

Publicerat: 2013-01-13 Kl: 11:53:32 | I kategori:


Hahah 50 kronor lättare är fan inget att hurra för, men ni förstod nog att jag menade kilo ;-)

Haft en super mysig helg med kärleken som sällskap, ätit underbar mat och bara haft underbara känslor. Kan jag överdriva mer? Det är ju det här man läser överallt! Den som har haft det mest mysipysiga och kärleksfulla,love life bla bla bla. Snacka om att försöka övervinna varandra, vem har haft den bästa helgen i lööööövets tecken?

Vi har tillbringat våra tid hos Jen, delvis kaos. I förrgår serverades det makaroner och korv och igår köttfärssås och spagetti.. Hon var även barnvakt till två otroligt söta små flickor, en liten 1-åring och en 3-åring. Så 6 barn samt två snurriga vuxna, kaos? Ja delvis med mestadels av tiden var allt under kontroll och bara trevligt :)

Nu ska vi klä oss efter lunch-intag av mina små monster. Det är - 17 grader ute så nu jäklar ska vi göra varmt choklad och sitta och älska vädret i en snödriva. Eller springa fort som fan hem till Jen, you decide!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se bild på de!:)

Svar: Se bild på vad?
evelina

2013-01-13 @ 18:38:30
Postat av: Anonym

dem kilorna som du har gått ner:)

Svar: Jasså har jag gått ner oxå? Läs föregående inlägg ;-)
evelina

2013-01-14 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0