Just tell u people

Publicerat: 2013-01-11 Kl: 10:51:58 | I kategori:


Någon har lyckas ta mitt lösenord till denna blogg, hur vet jag inte men jag har inte märkt något förren nu när jag fick en fråga ang en väldigt elak kommetar som jag inte skrivit.

Så jag har bytt lösenord nu och pratat med bloggservern ang säkerheten men det är ju ganska enkelt att 'kapa' någons konto. Men så ni vet, har 'jag' skrivit något elakt till er eller kommenterat någons blogg jag inte ens läser eller känner till personen så förstår ni varför! Tror det var någon som var väldigt sugen på att dra igång något,suck. Grow up!

Nu ska jag på ett viktigt möte, håll tummarna för att det ska gå bra! Sen inskrivning på skolan och möte med mentorn. På tisdag kör vi igång! :)

Hoppas ni får en underbar dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men herre gud, att de aldrig kan låta dig vara och istället sköta sitt eget liv. Snacka om patetiska människor! Hoppas de låter dig vara ifred i fortsättningen :-)

2013-01-11 @ 18:35:35
URL: http://veronicarajala.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0