Smärta!!

Publicerat: 2013-01-03 Kl: 04:38:09 | I kategori:


Hej mitt i natten.. Jag kan fan inte sova riktigt, jag har så ont i min hand! Men idag var jag på VC och min tanke var mer att få olyckan dokumenterad fast när jag väl kom in tappade stackarn hakan. 'Är du medveten om att detta är tredje gradens brännskada?!' Nope.. Klart jag inte var. Så nu ska jag dit imorgon(läs idag) och på fredag. Hon skickade en akutremiss till hud så dit skall jag på måndag eller tisdag. Jag som trodde att det skulle gå över av sig själv. Det är även med all säkerhet inflammerat och jag har ingen lust att behöva amputera fingrarna..


Ja man kanske ska försöka lägga sig igen så man får någon timmas sömn innan vi ska upp igen. Måste ringa och boka en läkartid till William med, nu måste dem göra något åt barnens hosta och feber. W har haft ont i hjärtat och bröstkorgen ikväll, ont när han sväljer och hosta. Säkert halsfluss.. Ja, vi får se imorgon om de har några tider annars får vi åka på primärvården efter kl 18..

Nä sjukdomar hit och dit. Sov gott, enjoy the picture ;-)




Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Men fy då! Tur att du åkte in!

2013-01-03 @ 09:27:05
URL: http://beabus87.blogg.se
Postat av: Emma

Hejsan. Jag vet att detta in tillhör ämnet. MEn jag har för mig att du gick vård och omsorg på komvux förra årt. Du har inte böcker kvar sedan dess? Mvh Emma Sjödin

2013-01-03 @ 22:59:13
Postat av: Emma

Kul att du börjat blogga igen! :)

2013-01-07 @ 11:28:56
URL: http://www.emmaselina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0