där igen

Publicerat: 2013-06-26 Kl: 16:27:15 | I kategori: Allmänt


Sommaren är här, solen lyser och allt ska kännas mycket lättare men vad händer? Sjukskrivning igen. Jag måste inse, jag pallar helt enkelt inte. Igår kom jag på, rätt upp och ner att jag inte ätit en tugga mat från senaste tre dygnen utan att ens reflektera över det. Men jag har ingen matlust och har levt såhär i snart två år så det är klart jag är van. Men när det är soliga dagar, fullt ös, ingen riktig vätska förutom cola, stress plus att jag svettas som vanligt. Då det är extra viktigt att dricka vätska eftersom jag svettas ur så mycket! Och maten är väl lika viktig men jag tror inte min magsäck existerar längre men ifall den gör det är den nog väldigt vääldigt liten, ha ha!

Nä gud, det är absolut inget att skämta om eller skratta åt men jag kan inte mer än skratta mitt i detta elände. Det är tre år snart.. Men vad erbjuds man för hjälp? Nada. Man ställs i kö. Det krävs ett självmordsförsök tror ja. Eller en överdos. Eller en total kollaps. Men när det händer är man ju redan 'förlorad' alltså då kan man ju inte ens sköta sina barn. Somliga njuter av det medan andra lider. Jag kan inte ens tänka mig tanken på att att ha dem växelvis.

Och ja jag vet, kost och hälsa är första stegen till ett bra mående men det är inte så lätt att bara vända steken själv. Många tror det men de som gör det, har aldrig varit i en depression.

-

Nog om det! Kände bara att jag var tvungen att ventilera lite.. Det är inte alltid lätt. Ibland vill man bara lägga sig ner och dö. Men igår hörrni, var vi på cirkus. Riktigt bra show fast jag saknade ett par hästar och elefanterna. Men elefanten hade ju skadat sig när han badade och fastnade i tjärn i h-sand, ha ha ha vilken syn!

Lägger in lite bilder sen. Tråkigt att förstöra dem med ett tråkigt inlägg. :)

Må gott. Sköt dig själv och skit i andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0