Datorn

Publicerat: 2013-06-17 Kl: 13:18:59 | I kategori: Allmänt


 
 
Nu har jag svarat på några kommentarer. Eftersom att det inte går att göra det på appen så blir det lixom aldrig av. Vilket är tråkigt! Jag tycker att dem borde uppdatera appen. Nu för tiden kan du fan göra allt genom telefonen så lite mer avancerad borde den vara, tycker jag.
 
-
 
Jag har varit på möte nu på morgonen som gick riktigt bra. Hade iofs en bra känsla innan men det är alltid roligt när man känner att man går därifrån och känner en lättnad. :)
 
Jag har fått mitt schema nu och jag börjar med att kliva ut på en kväll sen tre nätter på rad. Hur ska det gå? Eller det kanske går jätte bra? Kommer nog vara rätt körd där på lördagmorgon när jag kliver av men ja, det kommer som sagt gå bra.
 
-
 
Jag vart, som vanligt, sjukligt trött nu när jag kom hem men jag vägrar lägga mig ner och vila. Här behövs städas, diska och tvättas mm SÅ om jag lägger mig ner och vila nu kommer jag att bli arg på mig själv om jag råkar sova bort hela dagen :p
 
.
 
Så nu ska jag gå ut och jogga någon timma sen sätta igång. Har ju möte i em som jag inte får missa.
 
 
 

Hop
pas att ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om pondus:) ensam med två barn, jobb och träning. Duktig du!

Svar: tack så hemskt mycket!!:)
evelina

2013-06-18 @ 11:14:27
Postat av: B

Så jävla fin alltså..

Svar: tack ;)
evelina

2013-06-18 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0