propp

Publicerat: 2013-06-23 Kl: 13:31:48 | I kategori: Allmänt


Vaknade inatt av att det pulserade i pekfingret. När jag kom in till köket och tände lampan såg jag att jag var alldeles blå och det spänneMr såå in i nordens. ont ont!! Jag måste ha fått en ytligpropp, men i pekfingret lixom? RIngde ju 1177 bara för att checka av att jag inte skulle dö. men det var okej, var det fortfarande blå/svart imorgon och gjorde ont skulle jag åka till akuten meeeen det är jag inte als sugen på

 

 

Nu ska jag och barnen och handla. Dom är förresten ute och leker med två andra barn. Känns sådär att lämna Thelise ensam men William har sån koll,sen tittar jag ju från balkongen varannan minut ;) Nämen jag litar på henne, hon är visserligen väldigt framåt och nyfiken men samtidigt klok, hon vet exakt vad som är rätt och fel :)

 

Skulle bara slänga in ett snabb inlägg!

 

Hoppas att ni njuter av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0