run

Publicerat: 2013-06-08 Kl: 10:17:08 | I kategori:


(Detta skulle ha publicerats halv sju imorse!!!)

Förlåt min frånvaro, jag har varit i trans, typ. Barnen har varit borta sen torsdag fm, den dagen gick bra för jag hade ett sovsällskap här så vi fortsatte sova och mysa, viktigast av allt fram till ett nån gång.

Sen var jag med jen och barnen resten av dagen. Men på kvällen kom den uttjatade ångesten. Det kröp i benen, jag mådde lilla och det kändes hela tiden som nånting fattades. Så igår var det värst men jag hade ett långt samtal med ex-svärmodern sen la jag mig och sov.

Dagar blir liksom snurriga för det känns som det gått en vecka minst!! Men det har bara gått två dagar.. Men igår sov jag till 15.30 fast jag hade lagt mig tidigt. Jag segade fram till 18.30, då drog jag igång och städade. Gick ut och sprang en timma sen gick jag till lacka en stund.

Nu har jag varit vaken sen halv 6,inte alls kunna somna om så nu ska jag dra på mig kläderna och dra ut igen i det fina vädret. Hoppas att det fortsätter några dagar.

Ut och springa, satsar på milen, frukost sen en dusch. Då har jag startat dagen på ett superbt sätt:)

Hoppas ni får en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0