barnvakt

Publicerat: 2013-05-11 Kl: 12:11:43 | I kategori:


Ja syrran, räddaren i nöden tog Thelise idag. William bröt mer eller mindre ihop - 'jag vill aldrig vara ifrån dig mamma!!' låg han och grät igår och då har jag inte hjärta att skicka iväg han trots att jag vet att han älskar att vara hos angelica och Jens. :)

Vi ska gå på giffarna istället. William har frågat så många gånger om vi kan gå och det har aldrig varit läge men ikväll smäller det. Derby och grejer ;-) Det var nog meningen för jag skulle bara kasta gårdagens olästa tidning när den sidan var framme, giffarnas annons alltså.

Jag är absolut inget fan av fotboll utan tycker det är väldigt drygt att titta på förutom när vi var i Italien, då njöt jag verkligen av matchen, stämningen, atmosfär, sällskapet osv :)

Jag gick in på vängåvans spelbutik för att fråga vart jag kunde köpa biljetter och han sa att han inte sålde biljetterna utan jag fick köpa en andel och få biljetten. Så jag kanske blir rik på köpet! Or not men man kan alltid hoppas :)


Nu ska jag slänga mig in i duschen och försöka få ett ansikte innan vi drar iväg! Guuud vad lugnt och skönt det är med ett barn!

Pyss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0