May. 11, 2013

Publicerat: 2013-05-11 Kl: 00:11:49 | I kategori:


De senaste tv dagarna har jag varit på fruktansvärt pissigt humörå, jag vet inte varför men jag känner mig som en tickande bomb.. På kvällen får jag givetvis dåligt samvete gentemot barnen. Jag känner typ hela tiden 'fan vilka jobbiga ungjävlar'. Men det är väldigt sällan jag känner såhär, kan inte ens minnas senast..

Jag undrar om det har med vädret att göra eller om det bara ska vara förbannat grått hela tiden. Inget upp och ner utan bara rakt fram, som noll. Totalt noll.

-

Just nu ligger jag med höger arm på Williams bröstkorg, snarare på hjärtat. Jag känner hur det pulserar i handen på mig, älskade lilla vän. Det är klart han får ta gnäll när det är såhär. Han känner ju av och beter sig på sitt provocerande sätt. Men ja, lite naket och intimt det men verkligheten är tyvärr så...
.

Men det är långt med 5 dagars ledighet.

Puss!! (det här skulle publiceras 20.30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0