May. 18, 2013

Publicerat: 2013-05-18 Kl: 08:16:34 | I kategori:


h, jag åkte precis förbi ett jätte fint dagis här i Bergsåker. Det var en stoooor gård med gungor, rutschkana, (jättestor) indiankoja, däck som var i marken i olika höjder, tunnlar att krypa genom, , en stor klätterställning/lekpark. På tal om det så fattar inte jag hur kommunen/dagis tänker.. På Thelise dagis finns en liten liiiiten klätterställning med en rutschkana, tre 'sandlådor' och en liten gammal karusell och ja, det var visst allt.

Jag minns när dem är var tvungen att ta ner den stora klätterställningen(som var där på Williams tid) och lovade en ny men inget hände. Tre skugg-schynken fick dem istället, nice.

Så det finns inte så mycket att göra förutom cykla, kasta sand, slå varandra med pinnar, åka lite rutschkana, putta ner varandra från slänten, bråka, spela lite fotboll och slösa osv osv.

Men nu jävlar är jag alldeles för trött för att skriva, så nu säger jag goooood natt! FAN vad jag ska sova när jag kommit hem, satt nyss på bussen nu och nickar. :)

Har du något att tillägga? - Nä tänkte väl det! Hard work woman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0