pjuuuh

Publicerat: 2013-05-28 Kl: 12:55:07 | I kategori:


Hej på er i det vackra vädret! :) Jag påbörjar alltid ett inlägg på morgonen men det blir inte publicerat förren på fm någon gång, haha. Man träffar alltid någon på vägen till jobbet som man sitter och pratar med. Denna gång var det Måne. Jag tänker fortfarande på den där känslan jag kände när hon berättade att hon var gravid.

Det måste ju vara kopplat till den starka kärleken man känner till sina barn och man minns graviditeten och första tiden. Jag minns att vi fyra levde som i en bubbla alltså. Det fanns inte ett enda problem i världen just då. Nä, det var härligt. Och fler barn vill jag givetvis ha men då behövs en karl. Eller?

-

Jag har iallafall avverkat 8 km efter dagis-och skolledningen, i alldeles för mycket kläder. Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag svettades, hahah. Det skulle ni nog betala dyrt för ;-) Sista två km sprang jag nästan allt jag kunde för att få komma hem och slita av mig kläder och hoppa in i duschen, vilken känsla alltså!

Nu är jag på väg till jobbet sen är det vårfest på Williams skola. Som börjar precis när jag slutar men med lite tur får jag skjuts så jag kommer så fort som möjligt. :)

-

Jag hade tänkt att kräkas lite men jag har inte tid just nu så det får bli ikväll. Falska typer är inre roliga att stöta på, det är ett som är säkert.

Hoppas ni får en underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0