Utkast: May. 17, 2013

Publicerat: 2013-05-17 Kl: 19:48:11 | I kategori: Allmänt


Istället för att lägga mig raklång i soffan och bara stirra i taket skall jag jobba natt. Första gången på mitt nya jobb.. Alltså jag är ju en trött människa av naturen och jag älskar ju att sova framför allt men jag tror ändå att det ska gå bra. Jag har alltid sagt "jag litar inte på mig själv när det kommer till att jobba natt, tänk om jag somnar". Men det gör man ju inte i praktiken, då är man ju spänd. Jag tar iaf med mig plugget så jag kan fördriva tiden om det nu behövs. Men det kommer såklart bli en tuff natt för de ringde med väldigt lite marginal så jag hinner ju inte vila innan. jaja bloggen lär gå het inatt ;)
 

 
Nu ska jag traska till bussen. Har åkt fram och tillbaka för jag skulle hämta barnen, på två olika ställen i vanlig ordning. Jag skulle hem och packa till båda. Glömde väskan, fick hoppa av bussen, springa hem, ta nästa buss till granloholm, åt middag, tjusades med världens finaste Agnes, åkte hem till Nacksta för att jag glömt laddaren. Träffade en gammal vän som är gravis, jag vart så glad att jag kände att hela mitt inre lös upp lixom. Kan inte prata mer bussen kommer nu och fan om jag missar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0