hell no

Publicerat: 2013-05-24 Kl: 19:24:00 | I kategori: Allmänt


varför
är
det
svårt
att
lämna
mig
ifred?
 
Det finns en person som har följt mig slavistiskt i 3 års tid, om inte mer. Jag har gjort allt jag kan för att bli av med henne men inte då. Hon hänger sig kvar som en buld i arslet. Och jag vet att det är du för det finns ingen annan som skriver saker som du. Sånt där som "Det är sååå synd om dina stackars barn, du är så tragskt och knarkar och ligger naken på navet varje fredag" ungefär så.. och det rinner bara av mig för mycket säger sig självt. Hade det varit SÅ förbannat synd om mina barn hade någon tagit tag i det, herregud socanmälningar brukar ramla in när någon har tråkigt. MEN konstigt nog har jag inte en enda gång haft med dem att göra.. men mina barn lever under hemska omständigheter? Jotjena. Knark orkar jag inte kommentera, det hade dagis/jobb/familj märkt, rätt så tvärsäker på det. Och nakendansen på navet säger jag samma ingen kommentar.
 

 
Det är så tråkigt bara. Att hata tar sån energi och tankeverksamhet från den andra parten. Och höjden på löjlighet är att det sitter någon som tok-hatar mig bakom dator etc men irl tittar människan inte på mig, alls. Blicken är stenad i backen, varför?
 
Jag vill egentligen inte skriva om sånt här, det var ju mitt löfte när jag började skriva igen. Så nu har jag hört din åsikt ett par gånger i typ flera år!

Kommentarer
Postat av: tess

Tycker du är en otrolig underbar mamma till dina barn, bara över att läsa din blogg, du gör helt rätt att inte dom anonyma få köra över dig, du ska vara sjult stolt över dig själv och dina barn!

Svar: Tack! Sånna här kommentarer gör mig riktigt glad:)
evelina

2013-05-25 @ 00:23:34
Postat av: Emma

Jag hoppas inte att du tror att de är jag som kommenterar din blogg. Jag la ner stridsyxan när du bad sirwan ringa till mig, bara så du vet. Jag läser din blogg med jämna mellan rum :) bara så du vet/ Emma

Svar: Jag tror ingenting och jag har aldrig bett någon ringa dig. Det var något han ville göra när han märkte hur många sms det kom på den lilla stunden vi satt där.
evelina

2013-05-26 @ 09:29:58
Postat av: Eva l

Du & jag handlar på samma affär & vi ses Nästan dagligen. Du har sånt tålamod & Använder en himlans rar ton till de små, då jag själv skulle tappat det långt innan. Så låt ingen osäker tjej kräkas på sin egen spegelbild gentemot dig, det är både fegt och fult gjort! Man ska ta ansvar för sig själv & sina brister. PoK

Svar: jag håller fullständigt med dig, tack för din kommentar :)
evelina

2013-05-27 @ 11:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0