Vårruset 2013

Publicerat: 2013-05-30 Kl: 22:42:54 | I kategori:


I made it!

Det kändes motigt i början men när jag väl var på plats med tjejerna kändes det bara roligt! :) Jag och Erika sällskapade hela vägen och det gick snabbare än jag räknat med men ändå inte snabbt lixom. Svårt att förklara.

Sent för barnen vart det dock men så kan det vara ibland! Jag hoppas att dem kommer att vakna imorgon i tid.

Själv har jag huvudvärk delux och mår lite illa. Det är nog dags att hoppa i säng. Men den där konstiga känslan kommer krypande på kvällen. Jag känner en sorg av något slag, blandat med en känsla av saknad. Skit skumt men jag blir lixom tom.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0