WeeeOo

Publicerat: 2013-09-19 Kl: 07:41:34 | I kategori: Allmänt


Jag är i tid, med marginal. Känns fantastiskt ska jag tala om, eftersom vi alltid är lite försenad. 

Praktiken har satt igång och efter många om och men har jag hamnat rätt. jag ska vara på urologmottagningen mån-fre och det känns bra. Har hört att personalen är väldigt snälla och tar emot en på ett mycket bra sätt, så jag ser framemot att träffa dem!:) 

Annars rullar allt på i sin vanliga ordning, Ronya hon växer och frodas. Vi kämpar på med rumsrenheten och lite lydnad. Det är lite bökigt just nu eftersom jag behöver valpvakt på dagarna och vill helst inte skicka runt henne men jag löser en dag i taget :) 

William är min lilla stjärna han. Häromdagen fick jag resultaten från den obligatoriska "psykologutredningen" som han gjorde på habliteringen. Om jag förstod läkaren rätt så var IQ på 6-åringar normalt 60-70 och högt var 101 och William har 97. Den "lilla" och enda svagheten han har är att komma igång många siffror i samband med en problenlösning. Så han är mitt lilla snille. Jag måste ju få skryta lite ☺ Varenda gång jag träffar hans fröken får han beröm. Han är bland de lugnaste i klassen, han sitter tyst under lektionerna och räcker upp handen som han ska osv. Det värmer i mammahjärtat att jag har uppfostrat en sån fin pojk! Även flicka förstås. Hon får lika mycket beröm för hon kan leka med vem som helst på dagis och är väldigt noga med att allt ska vara riktigt och på sin plats, min lillmamma ❤ Hon tar väldigt bra hand om de mindre barnen också när de är ute på gården, mysigt att se på när hon hjälper och donar. 

Om jag har något mer att skryta om? Nä, ha ha faktiskt inte. Finns en sak som gör mig smått irriterad och det finns ngn i min närhet som är utvecklingsstörd och inte förstår begreppet -"vill du mig något, ta det med mig och ingen annan". Det slösar bara tid och energi om man ska surra runt. Men jag har ju mina stalkers kvar, det märks så väl. But i love you 😘 

Börjar egentligen 8:15 men ska kliva in nu då jag ändå är framme. Skulle kanske ha sprungit till skolan och hämta min APL bricka men det gör jag på rasten tror jag :)

Annars hoppas jag att ni mår bra och sprider glädje 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0