God morgon

Publicerat: 2014-02-05 Kl: 07:53:15 | I kategori: Allmänt


Här ligger jag och väntar på att Thelise skall vakna, hon ville sova "en liiiten stund till, snälla mamma", så hon får göra det eftersom vi inte har dödligt bråttom för William är redan på skolan.:)

Väldigt mycket som skall fixas idag, ärenden och papper. Så när jag lämnat Thelise skall jag gå hem och sminka mig sen möta upp min hjälp-i-alla-lägen S.:) 

Jag undrar varför inte blogg.se appen är lika bra på samsung som på iPhone? Hoppas dom uppdaterar den snart! Jag har ju både iPhone 4 och samsung galaxy 4S men jag skall nog sälja iPhonen så är det någon intresserad så hör av dig! Och kolla gärna på fb på hundsakerna jag säljer som är för litet för ronya.:) 

Bjuder på en snygg bild tagen i detta nuet,godmorgon!! Hoppas ni får en fin dag, förhoppningsvis tittar solen fram! 😘




Kommentarer
Postat av: J

Ingen blogg utan bilder :)

Svar: Va?:)
evelina

2014-02-06 @ 16:07:20
Postat av: J

På dig själv ;)

Svar: Tackar
evelina

2014-02-12 @ 09:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0