kan inte so

Publicerat: 2014-02-28 Kl: 04:18:35 | I kategori: Allmänt


Jag ligger och funderar på livet överlag, bad mycket jag skulle vilja förändra men jag har inte orken.. jag tänker på Anton och hans familj, tårar som runnit så ögonen sett alldeles svullen ut, alla våran älskade Anton. Jag är glad över att jag hann träffa dig en sista gång och pussa dig på kinden. Vi har känt varandra i många år, växt upp tillsammans med alla andra i vårt "nackstagäng". Jag hoppas du fått ro i kroppen och att du vakar över dina vänner.

Nu Sundsvall, se dessa bortgångna personer som en väckarklocka. Det är svårt men det finns ett annat liv, en annan väg att gå.

-

Det värsta jag vet är att sakna. Hoppas detta går över snabbt så jag slipper längta. Men det viktigaste är att du och jag vet.

klockan ringer 6 så måste försöka blunda en stund men så fort jag sluter ögonen dyker Anton upp...

godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0