Todo

Publicerat: 2014-02-25 Kl: 10:24:22 | I kategori: Allmänt


Idag skall jag hinna ha ett möte, fixa nageln, fika och strosa runt med AK på stan, sjukhuset sen hoppas jag att jag hinner träna.=)

Jag blir så trött eller rättare sagt besviken. Så fort man börjar slappna av och känna efter att man börjar må lite bättre kommer smällen i ansiktet.

Det ä är omoget att ta ut sin ilska/besvikelse osv på andra. Det förstör så mycket mer än man tror, fast det är väl de hon är ute efter. Men som tur är övervinner kärleken allt.=)

Och just nu går jag bara och tänker på Anton. Den snällaste ochgoaste killen. Det är för tidigt för dig att lämna oss så snälla kämpa gubben ❤️ 

A 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0