sömnlös

Publicerat: 2014-03-27 Kl: 04:42:44 | I kategori: Allmänt


Ikväll är jag sömnlös. Jag har testat allt och rullat runt i sängen i timmar. Jag vet ju vad det beror på men jag kan ju inte göra något åt saken just nu.:(

-

Men jag måste skriva lite om resan till sthlm. Alltså det inre, herregud vilken känsla! Vilken otrolig skillnad. Men det beror såklart på helheten för tro det eller ej men senast jag var i sthlm var när jag gjorde min op. Då hade jag fruktansvärt ont i magen av netvösitet och ångest till tusen alltså och jag kände mig sjukt ensam! Men denna gång var det helt annorlunda och det var inget speciell inplanerat förutom umgås, äta gott, ha det roligt, bada jacuzzi, slappna av, mysa, gå på stan och bara göra det som föll oss in. Även fast Antons begravning fortfarande sitter i oss och en annan nära väns begravning som är nu snart så var det skönt att komma bort, från allt! Denna helg kommer jag leva länge på!

-

Jag kommer inte ens ihåg när jag åkte ensam utanför denna stad senast. Så det var längesen!

Och jag längtar tills jag åker ner igen och det får ju låta hur klyschigt det vill men så känner jag.:) Jag är ju trots allt Evelina också även fast jag önskar att saker och ting såg lite mer annorlunda ut, lite mer delat ansvar typ men det får jag fortsätta att önska och hoppas. Ja, jag är ärlig, för det är somliga andra när det känns som det passar bra, vid helt fel tillfällen.

-

Nu ligger jag bara ensam i min stora säng och tycker synd om mig själv, haha. Jag övervägde faktiskt att hämta Thelise så att jag skulle få lite sällskap(William är väldigt mysig att sova med men han är för tung) men jag ångrade mig för det känns onödigt att somna nu när klockan ringer 6. Jag får vila imorgon på dagen om det inte är så att jag fixar att kämpa igenom den.;P

Ni ligger nog och sover kan jag tänka mig och jag hoppas ni sover gott.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0