försäkringskassan

Publicerat: 2009-12-18 Kl: 17:22:17 | I kategori: Allmänt


Är mina bästa vänner ibland alltså!! =) Nu till veckan väntas mycket pengar, härligt!

Nu är syrran här o William spelar gitarr. Danne smsar lite oxå, dom har det bra. Kan man ha så mycket annat i thailand??

Nu ska jag äta min kina mat, först byta blöja på kisskungen. Han är jätte duktig på att kissa på pottan, han behöver sitta max en minut sen kommer det. Det betyder alltså att han har kontroll över sitt kiss men han vill ändå inte släppa blöjan riktigt än..

Nya vagnen invigde jag o William idag oxå, den är helt perfekt =) Den är ändå upp packad så varför ska jag inte börja använda den, den står ju ändå bara här? Med tanke på hur mycket den kostar vill man ju använda den till max, så man får valuta för pengarna :)MEN har dock ett problem, vet icke hur jag ska fälla ihop den!  Jag lääängtar tills lillbebis kommer nu, längtar riktigt mycket.  Tror William längtar oxå för han pratar om henne fast han vill att hon ska heta Neo, vet inte vad han har fått det ifrån och kollade idag o det fanns ingen som hette det på dagis heller. Synd bara att Neo är ett killnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0