Helt slut

Publicerat: 2009-12-02 Kl: 21:01:28 | I kategori: Allmänt


Igår efter dagis stannade jag och William i lekparken och vart kvar en timma ungefär, om mina fingrar frös?? inte då!! Sen åkte vi med Jens o Angelica på ica maxi o sen vidare till skönsmon o umgicks lite.


Idag har jag jobbat, hämtade William efter det åkte vi hem med Jens o Agge. Vi kom inte fram till någon middag så vi åkte o käka på sibylla, gott var det!  Upp och hälsade på kära mamma efter hennes operation sen vidare hem. Och väl hemma skulle jag sätta upp julgardinerna o julstjärnan som jag köpte på rusta går, det var värre än o sätta ihop en soffa. Jag tappade tålamodet ganska snabbt o sen har jag William i stjärten "Var är det för fel nu mamma? Vad gör du mamma? Det blir inte bra. Åh vackert men du är inte bra på de. ÅÅÅÅH vilken låååång näsa, har du snorgubbar??" Jag hade kunnat kastat ut han o julstjärnan genom fönstert ett tag men det gick över, han är så söt även fast han är lite påfrestande :p Gohjärtat! Nu ska jag diska o sätta upp julgrans belysningen sen lägga mig i badet. Har bara julstakarna kvar o adventsstaken att ta fram från källaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0