Sendrag!!

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 08:47:12 | I kategori: Allmänt


Utan dess like!! Vaknade två gånger inatt av att jag fick sendrag i benet och det värker fortfarande. Så vid halv åtta kunde jag inte fortsätta sova så jag la mig o kolla på tv till klockan vart tio över åtta nånting då ropade William "mamma kan du hämta mig nu!! Jag ser ingenting!!!" Då hade jag tänt i hallen så han fick ljus in i hans rum så då ser han ingenting ;) Det tar ett tag innan ögonen vänjer sig, ni vet ju hur det är speciellt när man var liten.


Nu ska jag börja göra oss i ordning o vänta på att danne ska höra av sig? Var ute o åkte bil sent i natt med jobbet o har mobilen av, då blir jag hyper orolig att dom varit med om någon bilolycka eller så.. danne som aldrig stänger av telen..


Kallt ser det ut att vara ute oxå, är jätte taggad på att gå ut.. inteh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0