"inget inlägg" ??

Publicerat: 2009-01-04 Kl: 09:22:18 | I kategori: Allmänt


Så löd förra rubriken? Det måste bero på att jag pratade med Nadia samtidigt som jag försökte skriva ;S hahah...

Jag tänkte att jag skulle starta datorn en stund och kolla runt, men jag orkar verkligen inte läsa ikapp mig i andras bloggar. Såå intressant är det inte :p Men det känns verkligen som vi har haft en riktig semester nu. För annars jobbar jag alltid före jul o efter jul, mest hela tiden. Men iår var det min tur att vara den som var "långledig" om vi nu ska kalla det långledigt ;S :p

Allt är bara bra med oss =) Livet rullar på bättre än nånsin, dock mycket mindre tid på kvällarna till datorn men jag slänger mig hellre på soffan och slö glo på tvn. Undra när jag senast såg ett helt program utan att somna?? 2-3 år? Ja nånting sånt..

Jag som har sån fin blogg nu vill ju uppdatera hela tiden :p men det går inte, datorn lyfter som sagt snart..

Nu ska jag kolla lite =) Sen sminak mig och vandra till jobbet.. Kanske väcka danne som tog ut sin samvetes sovmorron som jag kallar dom. Själv känner jag hur ögonlocken börjar motvillig stängas.. Dags att göra någon nytta!

William är hemma tills den 7:de OM han är frisk =)

Kommentarer
Postat av: carro coh emilia

vem har gjort om din blogg??

2009-01-04 @ 16:57:31
URL: http://ditte.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Hej, Jag har följt din blogg nu ett bra tag, rolig att läsa. Jag är bara nyfiken på om du är tillsammans med Han, Daniel du var tillsammans med, du har inte nämt något om det. Var bara nyfiken, fortsätta skriva :)Kram

2009-01-04 @ 17:09:48
Postat av: Elin

Hej, Jag har följt din blogg nu ett bra tag, rolig att läsa. Jag undrar om du är tillsammans med Danne? Måste veta om det är fritt fram eller inte. Du har inte nämt något om det. Var bara nyfiken, forsätta skriva :)Kram

2009-01-12 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0