William är hemma igen, som sagt. Nu är all...

Publicerat: 2010-08-30 Kl: 22:33:06 | I kategori: Allmänt


2010-08-30_17_33 (MMS)

William är hemma igen, som sagt. Nu är alla mina älskade samlade igen <3 Imorgon ska William på dagis, jag som ville ha han hemma men han har varit borta från dagis i tre veckor och längtar dit. Han har bara varit borta ca en vecka men oj vilken förändring. Hans tal, han sätt att bete sig, ja allt. Daniel ligger här bredvid kokhet, feber o dunder förkyld.. Han snarkar, Åååh det är SÅ störigt.. Jag kan stå ut med dom små som snarkar men nu kommer jag inte kunna somna förren jag har klubbat ner han :) god natt


Kommentarer
Postat av: Sigrid

HAHAHA, du är så himla rolig ;p

2010-08-30 @ 22:45:08
URL: http://sigrid.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0