slut i truten

Publicerat: 2011-03-05 Kl: 21:37:03 | I kategori: Allmänt





Jag berättade ju att jag skulle lägga lösen men det är alldeles för många som vill ha för att fixa det nu, ögonen rullar. Och jag ska skriva om min helg, helt underbar med andra ord men det blir efter lösen kommer! SÅ jag kommer fixa det imorn efter jobbet, är förhoppningsvis piggare då! :)

 Och i min blogg vill jag kunna skriva allt jag kan tänka mig, inte allt för privat absolut men ni förstår. Det är för många(FÖR många) ögon som läser o det blir tissel o tassel samt massa onödiga spekulationer/frågor o framför allt svartsjuka. Så detta är den bästa lösningen för det står mellan att sätta lösen eller sluta blogga!:) Så mina trogna kompisar, maila mig på fb MEN ni som inte känner mig o ändå vill fortsätta läsa går det att maila på fb men hittar ni inte mig skicka eran epost. Men jag kommer räkna antal för ser jag att det går upp alldeles för mycket i statistiken så måste jag byta igen så håll den för dig själv!!:)


Visst är min nya design fin!:)

God natt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha gud vad lätt man faller in i rutiner, jag är dödstrött nu kl 23.14. GODNATT ;-)

2011-03-05 @ 23:14:35
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

hej, jag skulle vilja ha ditt lösen och så! :) älskar din blogg. =)!

2011-03-06 @ 00:10:07
Postat av: jennifer :)

Jag skulle gärna vilja ha ditt lösen om jag får. :)

2011-03-06 @ 09:38:41
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0